Турніри

December 29, 2022

Локальна мережа чи онлайн: рішення для гравців кіберспорту

Oleksandr Ivanov
WriterOleksandr IvanovWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Глобальна пандемія викликала бум ставок на кіберспорт. Це також призупинило проведення турнірів по локальній мережі, але призвело до зростання онлайн-турнірів. Однак живі локальні турніри повертаються з послабленням карантину та ефективністю програм імунізації. 

Локальна мережа чи онлайн: рішення для гравців кіберспорту

Роблячи ставки на кіберспорт, важливо враховувати, чи відбувається ця подія онлайн чи в локальній мережі (LAN). Гравці, які витрачають час на дослідження причин злетів і падінь гравця в даному матчі, мають вищі шанси виграти свої ставки в майбутньому.

Якщо ви хочете дізнатися більше про вплив LAN проти онлайн-турніри з ставок на кіберспорт, Продовжити читання →.

LAN проти онлайн-турнірів: у чому різниця?

По-перше, ми повинні визначити, що ми маємо на увазі, коли обговорюємо LAN або онлайн-турніри. Ігри в локальній мережі (LAN) відбуваються між людьми, фізично присутніми в одному місці, а не віддалено через Інтернет.

Більшість локальних зустрічей проводяться на стадіонах і транслюються в прямому ефірі на таких веб-сайтах, як Twitch і YouTube. Інша не тільки атмосфера, але й сидіння, стільниця, простір і місце проведення.

Під час онлайн-конкурсу учасники використовують Інтернет для підключення до сервера в іншому місці. Гравці розосереджені фізично та географічно, тобто вони повинні використовувати власні комп’ютери та підключення до Інтернету вдома.

Під час цих турнірів гравці можуть бути впевнені, що учасники використовують налаштування, з якими вони знайомі, і які максимізують ефективність. Навпаки, гравці не матимуть права голосу в налаштуваннях під час локальних подій, а натомість їм доведеться використовувати будь-яке надане обладнання.

Роблячи ставки на кіберспортивний турнір у локальній мережі, потрібно враховувати рівень кваліфікації гравців і масштаб події, логістику подорожі, тиск, здатність гравців взаємодіяти один з одним протягом гри та можливість переваги домашнього поля.

Хоча це правда, що гравці можуть змагатися в онлайн-турнірах з кіберспорту, не виходячи з дому, їм все одно потрібно мати справу з проблемами затримки сервера або «пінгу» (тривалість, необхідна для передачі даних на сервер і назад). , що може бути особливо проблематичним залежно від відносного розташування членів команди та сервера.

Пінг: головний фактор, який відрізняє турніри в локальній мережі від онлайн-турнірів

«Пінг» — це термін, який використовується в онлайн-іграх для позначення часу, який потрібен для відображення дій гравця у відповіді сервера. Термін «затримка» означає сплеск або раптове підвищення кількості часу, необхідного для того, щоб команда, видана вашим обладнанням, була прийнята та оброблена ігровим сервером або щоб команда, видана сервером, була підтверджена вашим пристроєм. Це називається «пінг», і низький пінг означає меншу затримку та більш плавний ігровий досвід.

Одиницею часу, яка використовується для вимірювання пінгу, є мілісекунда (скорочено «мс»). Взагалі кажучи, пінг тривалістю 15 мілісекунд або менше є видатним, від 15 до 45 мілісекунд чудово, а від 45 до 100 мілісекунд допустимо. З пінгами більше 100 мс може бути важко грати, тоді як пінгами понад 250 мс зазвичай неможливо відтворити.

Залежно від рівня навичок гравця та гри, у яку він грає, ці пінги можуть відтворюватися або не відтворюватися. Такі ігри, як Massive Online Battle Arenas (MOBA) і шутери від першої особи (FPS), як відомо, чутливі до пінгу, і більшість геймерів повідомляють про проблему від 50 до 90 мілісекунд. Рольові онлайн-ігри (MMO) і стратегічні ігри в реальному часі (RTS) більш поблажливі до більших пінгів, тоді як покрокові ігри майже не помічають цього.

Наскільки вирішальний пінг у конкурентній грі?

У конкурентних іграх пінг часто відіграє більшу роль, ніж для звичайних гравців. Більшість великих професійних турнірів з кіберспорту проводяться в центрах локальної мережі, щоб зменшити наслідки затримки. Це хороший спосіб переконатися, що зусилля гравців, а не швидкість мережі, визначають результат гри.

Створення стратегії ставок на кіберспорт на основі локальних та онлайн-турнірів

Ось кілька факторів, які слід враховувати при розробці стратегії ставок на кіберспорт на основі того, чи ваша улюблена гра в кіберспорт проводить локальні або онлайн-турніри.

Знання переваг гравця

Уподобання гравця щодо різних подій можуть відрізнятися залежно від особистості. Онлайн-турніри з кіберспорту дають гравцям можливість змагатися, не виходячи з дому чи у звичній команді.

На відміну від цього, гравець повинен звикнути до оточення та спорядження на LAN-події. Проблеми з драйверами, пов’язані з перенесенням апаратного забезпечення на різні пристрої, є звичайним занепокоєнням під час роботи з іншою системою, особливо в таких іграх, як CS: GO, де ідеальне прицілювання може означати різницю між перемогою та поразкою.

Незважаючи на те, що гра вдома має багато переваг, вона також ризикує спричинити втрату концентрації та гру нижче своїх можливостей. Як спортсмен, ви можете виявити, що гра перед гучною, захопленою публікою підвищує ваш драйв і рішучість.

Оцініть попередні виступи

Здатності команди спілкуватися під час турніру локальної мережі можуть бути перешкоджені великою кількістю натовпу та відповідним рівнем шуму. Хоча гравці можуть бачити екрани один одного, ефективна командна робота значною мірою залежить від вербальної комунікації. Тому серйозні гравці часто вивчають національність команди перед подією LAN.

Оскільки більшість гравців на змішана національна команда з кіберспорту не зможуть спілкуватися один з одним рідною мовою, вони можуть опинитися в більш невигідному становищі. Хоча такі команди добре відомі в Dota 2, кабіни доступні на великих змаганнях, таких як The International, щоб допомогти пом’якшити вплив шуму глядачів.

Розумійте тиск натовпу

Розмір натовпу залежить від події. в Ліга Легенд, наприклад, регулярний сезон кожної ліги грається через локальну мережу, хоча перед відносно обмеженою аудиторією в студії. Великі арени можуть вмістити натовпи, які очікуються на Світовий фінал.

Іноді менш талановита команда може виграти подію LAN, просто граючи у свою звичайну гру і не дозволяючи тиску досягти себе. Не кожен може виступати якнайкраще під пильним наглядом живої аудиторії, але деякі спортсмени процвітають під тягарем такого середовища.

Помилки і розумова стійкість

Кожен гравець відчуває тиск, беручи участь у змаганнях з кіберспорту, але всі вони реагують на це по-різному. Деяким гравцям може здатися, що налаштування гри сильно відволікають увагу, подовжуючи наслідки помилок, які інакше були б забуті через кілька хвилин.

Ви можете дізнатися більше про ймовірну реакцію гравця на складну ситуацію, проаналізувавши його дані про продуктивність після критичної помилки. Пам’ятайте про це, роблячи ставки на турнірах з кіберспорту локальної мережі, де ставки вищі, а розумову силу гравця можна перевірити пропущеним ударом або невдалим ганком.

Враховуючи розташування та подорожі

Серйозні любителі кіберспорту вже враховують вплив подорожі на виступ команди на події. Оскільки зміна часових поясів може суттєво вплинути на продуктивність гравця і, відповідно, на шанси команди на успіх у змаганнях, багато команд зараз вживають заходів, щоб забезпечити своїм членам достатній час для відновлення після наслідків далеких подорожей.

Виконання короткого дослідження місця проведення локальної події та порівняння його з рідним регіоном учасників або минулими місцями змагань може дати корисну інформацію. 

Перш ніж робити ставку, гравці повинні враховувати такі фактори, як знайомство гравця з місцевою культурою, мовою та кухнею.

Хоча в кіберспорті це може бути менш помітним, статистичні дані свідчать про те, що команди, які виступають на кращому рівні, змагаючись у рідній країні, мають незначну перевагу. Команда господарів має перевагу домашнього поля, оскільки їм не потрібно їхати так далеко, а глядачі підбадьорюють їх. Їхні опоненти повинні боротися з ворожнечею натовпу, можливо, з апатією, яка може деморалізувати та виснажити моральний дух.

Заключні думки

У цій статті пояснюється, чому корисно знати, які гравці з більшою ймовірністю виграють у яких подіях, і як ці знання можуть керувати вашою стратегією ставок. Багато учасників ставок на кіберспорт роблять помилку, вважаючи, що виступи команд у локальних та онлайн-турнірах ідентичні. Пам’ятаючи про попередню інформацію та провівши попереднє дослідження, ви можете уникнути цієї пастки та дати собі більше шансів перемогти шанси.

About the author
Oleksandr Ivanov
Oleksandr Ivanov
About

Олександр Іванов, енергійний 26-річний українець, вправно поєднує свою любов до онлайн-казино з вмінням української локалізації, створюючи спеціалізовані казино-посібники для геймерів України.

Send email
More posts by Oleksandr Ivanov
undefined is not available in your country. Please try:

Останні новини

Друга половина сезону ALGS 2024: глибоке занурення у феномен кіберспорту
2024-06-02

Друга половина сезону ALGS 2024: глибоке занурення у феномен кіберспорту

Новини