Щоб зрозуміти польський ландшафт онлайн-ставок на кіберспорт, спочатку важливо зрозуміти історію азартних ігор загалом.
Азартні ігри в Польщі походять з 1920-х і 1930-х років. У 1920 році громадяни Польщі невимушено грали в азартні ігри, поки в 1930 році не було засновано перше наземне казино. У наступні кілька років було відкрито кілька інших казино, але Друга світова війна спалахнула ще до того, як індустрія розгорнулася.
Польща опинилася в центрі війни і, на жаль, була анексована СРСР у 1946 році. Хоча до війни Польща була дружньою до азартних ігор країною, Радянський Союз запровадив загальну заборону на всі види азартних ігор, включаючи ставки.
Заборона на азартні ігри діяла до 1955 року, коли уряд заснував державну компанію Totalizator Sportowy, яка дозволяє гравцям робити ставки на футбол.
У 90-х роках, після розпаду СРСР, було відкрито кілька гральних закладів, які дозволяли гравцям робити ставки в іграх казино і навіть робити ставки. Спортивні ставки стали більш популярними серед азартних гравців, оскільки до них долучилися інші ігри, зокрема кінні перегони.
Поява кіберспорту в Польщі
У міру розквіту спортивних ставок сайти ставок представили віртуальні види спорту, які були улюбленими, оскільки вони мали багато ринків ставок, які працювали 24/7, а ігри були короткими. Але тоді їм бракувало людського дотику, чого пропонує кіберспорт.
Коли кіберспорт почав проникати в сцена спортивних ставок, Польща була серед країн, де гравці прийняли його. У країні є кілька професійних команд у галузі та найкращі професійні спортсмени в таких дивізіонах, як Dota 2 і CS: GO. Це один із аспектів, який сформував онлайн-ставки на кіберспорт у цій країні.