Найпопулярніші Rocket League сайти ставок за 2024

Rocket League — відеогра для автомобільного футболу, яка була випущена ще в 2015 році. Спочатку гра була розроблена для ігор PlayStation 4 та Microsoft Windows. Через кілька місяців після його випуску також були випущені порти для Nintendo Switch і Xbox One. Гра дуже схожа на свою попередницю, надзвукові акробатичні ракетні бойові машини, хоча і з кількома помітними відмінностями.

Гравці можуть керувати ракетними автомобілями, за допомогою яких вони можуть вдарити великий м'яч і спробувати забити так само, як у футбольній грі. Транспортні засоби можуть стрибати, коли активована ракета, щоб вдарити по м’ячу, перебуваючи в повітрі.

Найпопулярніші Rocket League сайти ставок за 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Все, що вам потрібно знати про кіберспорт Rocket League

У полі є позначені місця, де гравці можуть пропускати свої машини, щоб збільшити швидкість. Підвищення швидкості використовується для значного підвищення продуктивності автомобілів і може дати гравцеві численні переваги в ігровому процесі.

Rocket League була випущена як модифікація Supersonic Acrobatic RPBC. Psyonix розробив бойові машини. Одна з цілей Psyonix полягала в тому, щоб зробити нереальні автомобілі приємними за кермом без шкоди для реалістичності.

Після розробки Battle-Cars Psyonix намагався продати гру видавництву як футбольну гру з ракетними автомобілями, але вони не зацікавилися всіма видавцями. Потім вони вирішили самостійно опублікувати гру в PlayStation Network, майже без маркетингу.

Гру завантажили більше двох мільйонів разів. Однак студія залишила це на деякий час, щоб попрацювати над іншими проектами. Інші проекти допомогли отримати кошти, які пізніше були введені в Battle-Cars, щоб зробити його успішним.

Розробка Rocket League, яка походить від проекту Battle-Cars, почалася в 2013 році і коштувала близько двох мільйонів доларів. Деякі зміни, зроблені для перетворення Battle-Cars на Rocket League, включали збільшення частоти кадрів з 30 до 60, щоб зробити його придатним для новішого обладнання.

RL кіберспорт

Після виходу в Ракетна Ліга, він став відносно популярним на різних потокових платформах, включаючи Twitch. Перший турнір Rocket League Championship Series відбувся у 2016 році з грошовим призом у розмірі 55 000 доларів. Він заробив понад мільйон доларів доходу завдяки продажам внутрішньоігрової косметики та ящиків. Кошти в основному використовувалися для фінансування інших змагань, що призвело до збільшення популярності гри як кіберспорту.

Ставки на Rocket League 2024 : все, що вам потрібно знати

Гравці також можуть таранити машини інших гравців і знищувати їх. Розбитим автомобілям потрібно кілька хвилин, перш ніж відроджуватись. Гравець також може виконувати численні швидкі ухилення, як-от обертання в певних напрямках і короткі стрибки, щоб уникнути тарану та отримати кращу перевагу в позиціонуванні.

Усі матчі зазвичай тривають п'ять хвилин. Якщо обидві команди закінчують нічию через п’ять хвилин, виграє команда, яка заб’є наступний гол першою. Ігри можна проводити від один на один до чотирьох проти чотирьох.

Ставки на Rocket League відносно схожі на ставки на інші ігри eSport. Гравці повинні почати з пошуку відповідного ігрового сайту. Через популярність гри знайти ігровий сайт, який пропонує RL серед ринку ставок на кіберспорт, не так складно, як це роблять багато авторитетних казино.

Однак гравцям також слід враховувати кількість доступних подій. Чим більше подій Rocket League пропонує веб-сайт ставок, тим більше можливостей для ставок матиме гравець. Знайшовши авторитетний сайт ставок, який пропонує букмекерські контори Rocket League, гравці повинні внести кошти на свої рахунки для ставок і зробити відповідну ставку на Rocket League. Типи ставок можуть відрізнятися залежно від пропонованих ринків.

Найбільш поширені ставки, як правило, базуються на команді, яка виграє, гравцеві, який заб’є, і кількості голів. Ставки Rocket League також можна комбінувати. Ставки також можуть бути на окремі матчі або на всю подію. Процес розміщення ставок може дещо відрізнятися на різних сайтах ставок, але принципи залишаються незмінними.

Робити ставки на Rocket League зазвичай досить весело через характер гри. Гравці отримують задоволення від ігрового процесу незалежно від результату гри. Кожен матч зазвичай триває лише п’ять хвилин, тому гравці не чекають занадто довго, щоб дізнатися результати своїх ставок.

Чому Rocket League популярна?

Rocket League — одна з найпопулярніших безкоштовних ігор, доступних на PS4 та інших платформах. Досить популярним є активна онлайн-спільнота, яка спілкується виключно про гру та її проблеми. За оцінками Steam Charts, гра все ще має понад 150 000 активних користувачів. Кількість зазвичай зростає під час великих подій.

Змагання з кіберспорту також значно допомогли підвищити популярність гри. Серед змагань із кіберспорту є Major League Gaming та ESL. У Psyonix також є серія чемпіонатів Rocket League Championship Series, яка допомагає підтримувати популярність гри.

Гра в кіберспорт онлайн

Rocket League, як правило, створювалася для гри в колі друзів. Найпростіший спосіб зробити це — грати онлайн, хоча можна грати офлайн на ігровій консолі. Гравці можуть підключатися та змагатися онлайн на всіх платформах, на яких доступний RL. Гравці мають можливість вимкнути кросплатформну гру. Гравці можуть зв’язуватися з іншими гравцями на схожій платформі лише тоді, коли кросплатформна гра вимкнена.

Щоб забезпечити плавний ігровий процес, гравцям потрібне стабільне підключення до Інтернету. Гра дозволяє підключати до восьми різних гравців. Однак лише чотири різні гравці можуть розділити екран одночасно.

Гравці Big Rocket League eSports

Кілька гравців у кіберспорт зробили собі ім’я завдяки успіхам у кіберспорті. Таких зазвичай судять за кількістю грошей, які вони заробляють на популярних іграх, включаючи Rocket League. Більшість із них також відповідає за популяризацію деяких ігор, у яких вони зазвичай перемагають.

Йохан Сундштайн виграв понад 7,2 мільйона доларів у кіберспорті, що робить його найбільшим заробітком у кіберспорті. Наступний гравець - Кайл Гірсдорф, у якого понад 3,2 мільйона доларів виграшу. Інші відомі імена: Пітер Расмуссен, Ян Портер, Лі Санг-Хьок, Фег і Джун Сотала.

Чому гравці люблять Rocket League?

Однією з головних причин популярності Rocket League є чесна гра. Це означає, що гра не використовує алгоритми для визначення успіху гравців.

Гравцям потрібно покладатися лише на закони фізики без будь-якої рандомізації. У грі також немає елемента оплати за перемогу. Усі транзакції в грі є лише косметичними, які гравці використовують лише для того, щоб їхні машини виглядали естетичніше.

Ще одна очевидна причина полягає в тому, що гра досить цікава. Графіка та змагальний характер гри є основними факторами, що сприяють тому, наскільки вона весела. Кросплатформна назва гри також досить приваблива для багатьох гравців.

Як грати в Rocket League як професіонал?

Грати в Rocket League відносно легко. Будь-якому новому гравцеві знадобиться лише кілька хвилин, щоб зрозуміти гру та пограти в неї. Однак, щоб стати експертом, потрібно багато практики, оскільки деякі маневри може бути важко навчитися.

Основна крива навчання передбачає знання елементів керування грою. Потім гравці можуть почати вивчати деякі позиційні ігри та прийоми, щоб покращити шанси на перемогу. У грі є навчальний режим, який включає підручник, який допоможе гравцям навчитися та вдосконалювати свою гру.

Основні посібники навчають всьому, що стосується керування автомобілями, виконання ухилень і стрибків, а також використання прискорень. Розширені навчальні посібники пропонують інформацію про виконання складних маневрів, як-от подвійні стрибки, політ на ракеті та сальто спереду.

Найбільші гравці та команди Rocket League

Список найбільших гравців і команд Rocket League варіюється від чинних чемпіонів до гарячих новачків. Кращим гравцем є M0nkey M00n, який грає за команду BDS. Зараз він займається третім роком професійної гри в Rocket League. 18-річний хлопець відомий тим, що постійно веде свою команду до перемоги.

Jstn, який виступає за команду NRG, також у рейтингу кращих. Окрім успіху, він відомий тим, що забив найвідоміший гол у грі. Його стиль гри швидкий, яскравий і дуже креативний. Інші відомі імена включають Turbopolsa з Team Envy, Extra з команди BDS і Firstkiller з Team Rogue.

Ставки на чемпіонат Rocket League

Чемпіонат світу з кіберспорту зараз відомий як Всесвітня конвенція електронного спорту (ESWC). Це міжнародне змагання включає в себе кілька видів кіберспорту, які проводяться щорічно. Як правило, національні відбіркові змагання зазвичай проводяться серед команд з усього світу.

Тільки переможці відбіркових змагань отримують право представляти свої країни на чемпіонаті. Популярність заходу поступово, але неухильно зростає. Зараз він приваблює сотні тисяч онлайн-глядачів з усього світу.

ESWC створила французька компанія під назвою Ligarena. Раніше компанія була відома тим, що проводила невеликі LAN-події лише у Франції. У 2003 році компанія вирішила зробити масштабний захід, до якого могли приєднатися учасники з усього світу. Це ознаменувало народження ESWC.

Потім компанія виросла та змінилася на Game–Services у 5005 році. Потім вона залучила ще одну компанію під назвою Games-Solution у 2009 році, яка пізніше придбала право власності на її бренд. У 2012 році агентство під назвою Oxent, яке спеціалізується на електронному спорті, придбало ESWC.

Все про ESWC

Перший чемпіонат світу з кіберспорту, який відбувся в 2003 році, налічував 358 різних учасників. Загалом у змаганнях взяли участь 37 країн, щоб виграти грошовий приз у 150 000 євро. На заході було всього п'ять ігор. До 2006 року кількість учасників досягла 547 осіб із 53 різних країн. Призовий також зріс до 400 000 доларів США. Кількість ігор також зросла до семи.

Відтоді ESWC відбувається щороку, кількість учасників щороку зростає. Однак призовий фонд коливався в обидва боки, у деякі роки призовий фонд був нижчим, ніж у попередні роки. За кілька років структура події також змінилася, щоб включити вдосконалення, які покращують досвід геймерів і глядачів.

Особливості гри в ESWC

У 2003 році лише п'ять ігор були представлені на події ESWC. Серед них Counter-Strike, Unreal Tournament, Warcraft III, Quake 3 і Counter-Strike Female. У 2004 році до списку були додані Painkiller і Pro Evolution Soccer. Кожен наступний рік також додавав нові ігри.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Defense of the Ancients, Special Force, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance і League of Legends – це деякі з них. інші ігри, в які коли-небудь грали в ESWC.

Щоразу, коли нові версії гри представлені в турнір були випущені, вони замінили старіші версії. Наприклад, FIFA 10 була замінена FIFA 11 у 2011 році, а потім FIFA 13 у 2012 році. Найбільша кількість ігор, які коли-небудь були представлені в одній події, – десять, ще в 2010 році.

Окрім офіційних назв, турнір зазвичай включає кілька інших ігор. Як правило, майже в усі популярні кіберспорти грають, але не відображаються як головні події. Ігри класифікуються як бійки, шутери від першої особи, багатокористувацькі бойові онлайн-арени, гонки, спорт, стратегії в реальному часі, шутери від третьої особи та карткові ігри.

Медальний залік

Зараз у Франції найбільша кількість медалей: 23 золоті, 14 срібних і 25 бронзових медалей. На другому місці США з 30 медалями, за ними йдуть Швеція та Південна Корея. З усіх країн, які коли-небудь брали участь у змаганнях, лише 32 країни виграли медалі.

Знайдіть ідеальні букмекерські контори Rocket League

Зараз не так багато букмекерів, які пропонують ринки ставок на Rocket League. Знайти його може бути дещо складно. Простий спосіб отримати його – відвідати сайт рейтингу казино та переглянути список доступних. Наступний крок включає порівняння всіх потенційних сайтів ставок, щоб визначити найбільш підходящий.

Цей процес передбачає врахування кількості подій, доступних на сайті, коефіцієнтів, довіри до постачальника та обробки платежів, серед багатьох інших речей. Пошук правильного сайту для ставок гарантує, що гравець отримає найкращу взаємодію з користувачем.

Гравці повинні внести гроші на свої облікові записи, перш ніж робити ставки на Rocket League. Це за винятком сайтів, які пропонують і дозволяють використовувати бездепозитні бонуси для ставок на RL. З усім цим набором гравці можуть розглядати всі доступні варіанти ставок і робити відповідні ставки.

До них належать ставки на перемогу команди Rocket League, кількість очок і гравця, який заб’є. Деякі кіберспортивні букмекерські контори зазвичай транслюють ігри в прямому ефірі. Це дозволяє гравцям стежити за грою після ставок. Він також дає гравцям інформацію про команди та гравців, що може допомогти їм прийняти подальші рішення щодо ставок.

Найкращі команди Rocket League, на які можна робити ставки

Численні команди достатньо хороші, щоб бути одними з найкращих. Ставки на такі команди зазвичай дають гравцям більше шансів на перемогу, хоча вони зазвичай мають нижчі шанси. Рейтинг команд може бути дещо складним через численні фактори, які необхідно враховувати. До таких належать:

  • Загальна продуктивність команди.
  • Поточна форма команди.
  • Серед інших змагань, у яких брали участь команди.

Команда BDS

Команда з найвищим рейтингом називається Team BDS. Команда є швейцарською кіберспортивною організацією з гравцями M0nkey M00n, MaRc_за_8 і Доп. Зараз ці троє мають контракт, який триватиме до кінця 2022 року. Тренером команди є Каель. Команда зіграла сотні матчів і зафіксувала понад 75% перемог у серіях і понад 64% перемог.

Життєвість команди

Друге місце займає команда Team Vitality, раніше Renault Vitality. Команда базується у Франції та, як відомо, бере участь у кількох різних кіберспортивних іграх. Його активними гравцями є Fairy Peak, Kaydop і Alpha54. Тренера команди звуть Маунт. У команди понад 67% перемог у серіях і 59% перемог у іграх.

Dignitas

Третя команда називається Dignitas, раніше називалася Команда Dignitas. Ця команда базується в Сполучених Штатах, до неї входять Джореуз, Очевидно Джек, Скраб Кілла та Джессі. Вони мають рекорд із понад 58% перемог у серіях та 54% перемог у іграх.

Misfits Gaming

Четверта команда – Misfits Gaming. Американська кіберспортивна організація базується в Маямі. Гравці команди: Mittaen, arju, Kash і ANDYTHEMANDY. Ефективність команди становить 70% перемог у серіях і 59% перемог в іграх. Відсотки досить вражаючі, але загальна кількість ігор, зіграних командою, набагато менша, ніж інші топ-команди.

Кіберспорт SMPR

SMPR eSports також називають Semper Esports. Власником команди European Rocket League є англійська кіберспортивна організація Semper Fortis Esports. Гравці: Кассіо, Арчі, Чаузетт45 і РамС. Ефективність команд становить 52% перемог у серіях та 51% перемог у іграх.

Серед інших відомих команд – Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming і Natus Vincere. Важливо зазначити, що рейтинги зазвичай час від часу змінюються через змагальний характер гри.

Плюси і мінуси

плюси

  • Гра розважальна: Найбільш очевидним плюсом є те, що гра досить цікава. Управління автомобілями за допомогою законів фізики в грі часом може викликати звикання. Графіка та можливість змінювати естетику автомобіля також роблять його досить приємним.
  • Грати в гру легко: Гра має відносно прості правила та цілі. Управління грою також досить просте. Це дозволяє будь-кому легко грати та насолоджуватися грою, включно з новачками.
  • **Гра безкоштовна:**Ще одним головним плюсом є те, що гра абсолютно безкоштовна. Геймерам не потрібно турбуватися про розставання зі своїми грошима, щоб отримати доступ до гри чи її функцій.
  • У грі є детальний редактор автомобіля: Редактор автомобіля досить деталізований, що дозволяє гравцям модифікувати свої автомобілі до екстремальних деталей. Зміни не впливають на продуктивність гри.
  • У грі є навчальний режим: Гравці можуть вчитися або тренуватися, щоб покращити свою гру, перейшовши в режим навчання. Уроки досить докладні та ефективні.

мінуси

  • Тривалість гри фіксована: Немає можливості змінити тривалість гри, яка встановлена в п'ять хвилин.
  • Команди AI часто програють занадто легко: Команда штучного інтелекту зазвичай робить це без зусиль, щоб забити, часом навіть змушуючи товаришів по команді забивати собі
  • Сервери можуть часто виходити з ладу: Гравці зазвичай стикаються з поломками серверів час від часу.

Все про коефіцієнти ставок Rocket League

Більшість постачальників ставок зазвичай пропонують коефіцієнти ставок Rocket League на основі очікуваного результату гри. Для розрахунку шансів використовуються спеціальні формули, які безпосередньо пов’язані з ймовірністю. Наприклад, команда з високою ймовірністю виграє гру матиме нижчі шанси, що призведе до менших виграшів. Коефіцієнти зазвичай подаються так само, як і в справжньому футболі.

Коефіцієнти ставок також зазвичай постійно змінюються, оскільки гра продовжується для сайтів, які дозволяють live ставки на Rocket League. Наприклад, шанси на перемогу команди можуть значно знизитися, якщо команда заб'є гол.

Коефіцієнти можуть відрізнятися на різних сайтах ставок, хоча більшість із них зазвичай мають незначні відмінності. Проте є деякі сайти ставок, які, як відомо, пропонують значно кращі коефіцієнти, ніж інші. Тому важливо вибрати найкращий сайт, оскільки це безпосередньо впливає на можливу суму виграшу.

Деякі сайти також мають різні вимоги щодо коефіцієнтів, коли гравці мають робити ставки з використанням бонусів. Гравці повинні відповідати вимогам, щоб мати можливість конвертувати свої виграші в реальні гроші. Тому дуже важливо стежити за вимогами щодо ставок, використовуючи бонуси для ставок на Rocket League.

Як найкраще перемогти в ставках на Rocket League

По-перше, гравці повинні бути дуже вибірковими у своїх ставках. Це особливо актуально для гравців, які тільки починають робити ставки на Rocket League. Гравці повинні робити ставки лише на RL, які з більшою ймовірністю матимуть бажаний результат, а не на ті, які, швидше за все, призведуть до найвищих виграшів.

Дослідження команди та її гравців перед ставкою також може допомогти гравцям приймати кращі рішення щодо ставок. Попередня продуктивність команди, рейтинг і поточна форма можуть вплинути на очікуваний результат гри.

Гравці також повинні використовувати право тактики і стратегії ставок. Це може допомогти гравцям бути набагато рішучішими під час прийняття рішень щодо ставок. Це тому, що вони завжди знатимуть, яку букмекерську контору та тип ставок вибрати для всіх ставок, які вони роблять.

Правильне управління банкроллом також є важливим. Гравці ніколи не повинні витрачати гроші, які вони не можуть дозволити собі програти на будь-яку ставку.

Гравці повинні завжди використовувати будь-які доступні їм бонуси. Більшість постачальників ставок на кіберспорт зазвичай пропонують a вітальний бонус. Використання такого бонусу дає гравцям можливість навчитися або попрактикуватися в грі та, можливо, виграти гроші, нічим не ризикуючи.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
Кіберспорт
About

Джун-хо Кім, динамічний маестро кіберспорту Південної Кореї, виступає маяком знань на EsportRanker. Поєднуючи аналітичну майстерність із вродженою любов’ю до ігор, Джун Хо розгадує заплутаний гобелен онлайн-змагань, гарантуючи, що гравці залишаються в курсі та надихають.

Send email
More posts by Jun-ho Kim