Новини

October 28, 2023

Сила маркетингу впливових ігор: формування індустрії та зв’язок із аудиторією

Oleksandr Ivanov
WriterOleksandr IvanovWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

В останні десятиліття відеоігри стали одним із найпопулярніших видів дозвілля, змагань і культури. Оскільки індустрія ігор процвітає, а до 2027 року обсяг ринку, за прогнозами, досягне 521,6 мільярда доларів, видавці постійно шукають інноваційні способи зв’язку зі своїми гравцями.

Сила маркетингу впливових ігор: формування індустрії та зв’язок із аудиторією

Чому впливовий маркетинг для ігор?

Ігровий маркетинг зростає, і бренди співпрацюють з геймерами, щоб залучити їхню широку аудиторію. У 2022 році маркетинг впливу в іграх досяг понад 4,4 мільярда доларів, що підкреслює його ефективність.

Інфлюенсери виявилися кращими за бренди у створенні довіри та залученні аудиторії. Глядачі ігор більш ніж на 50% лояльніші, ніж середня аудиторія, що робить їх ідеальним вибором для просування відеоігор.

Коротка історія ігрового маркетингу

Маркетинг із впливовими особами в іграх починався складно: видавці спочатку скептично ставилися до платного спонсорованого контенту. Однак зростання YouTube і Let's Plays у середині 2010-х років відкрило шлях для людей, які впливають на ігри, щоб поділитися своїм досвідом і підвищити рівень конверсії для видавців.

Twitch, відома платформа для трансляції в прямому ефірі, зробила подальшу революцію в маркетинговому ландшафті впливових ігор, запропонувавши геймерам платформу для спілкування зі своєю аудиторією в режимі реального часу. Кіберспорт також відіграв значну роль у зростанні маркетингу впливових гравців, оскільки змагальні ігрові події залучали мільйони глядачів.

Формування промисловості

Популярність ігрового контенту на YouTube і Twitch призвела до формування спеціалізованих маркетингових агенцій і мереж впливових ігор. Ці агентства оптимізували партнерські стосунки та забезпечили успіх маркетингових кампаній впливового впливу.

Ігровий маркетинг поширився на нові платформи, такі як TikTok і Instagram, що ще більше зміцнило його значення в галузі. TikTok, зокрема, надав геймерам унікальну можливість продемонструвати свою роботу та залучити ширшу аудиторію.

Інфлюенсерський маркетинг в іграх сьогодні

Маркетинг із впливовими особами в іграх перейшов від експериментального підходу до основної та важливої ​​стратегії ефективного охоплення ігрової аудиторії. Впливові гравці, як-от Ninja та PewDiePie, демонструють охоплення та вплив, які мають впливові гравці.

Видавці ігор, від незалежних розробників до великих гравців у галузі, визнали ключову роль впливових гравців у просуванні своїх випусків ігор. Партнерство з інфлюенсерами стало невід’ємною частиною їх маркетингової стратегії, що призвело до значних історій успіху.

Підсумовуючи, слід сказати, що ігровий маркетинг змінив спосіб спілкування видавців ігор зі своєю аудиторією. Маючи можливість формувати ігровий ландшафт, впливові особи стали невід’ємною частиною ігрового маркетингу.

About the author
Oleksandr Ivanov
Oleksandr Ivanov
About

Олександр Іванов, енергійний 26-річний українець, вправно поєднує свою любов до онлайн-казино з вмінням української локалізації, створюючи спеціалізовані казино-посібники для геймерів України.

Send email
More posts by Oleksandr Ivanov
undefined is not available in your country. Please try:

Останні новини

Згадуємо Кріса «Зуну» Бюхтера: першопроходця в кіберспорті
2024-05-23

Згадуємо Кріса «Зуну» Бюхтера: першопроходця в кіберспорті

Новини