Новини

October 27, 2023

Еволюція Clash Royale: оновлення, кіберспорт і зростання

Oleksandr Ivanov
WriterOleksandr IvanovWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Clash Royale, випущений у 2016 році фінським розробником Supercell, став революційною грою в індустрії мобільних ігор. Він пропонував ігровий процес, що визначав жанр, який був простим у грі та надзвичайно конкурентним.

Еволюція Clash Royale: оновлення, кіберспорт і зростання

Підйом Clash Royale

Не дивно, що Clash Royale швидко набула популярності, повідомлялося про 50 мільйонів активних користувачів щодня у 2018 році. Однак через п’ять років з’явилися занепокоєння щодо поточного стану гри.

Поточний стан Clash Royale

Хоча точна кількість активних гравців невідома, звіти показують, що Clash Royale все ще має понад мільйон користувачів. Однак він не на такому рівні популярності, як у 2018 році.

Суперечливі оновлення

Одним із факторів, який розчарував базу гравців, є нещодавні оновлення гри. «Оновлення для невдах» у квітні 2023 року отримало серйозну критику за те, що він зробив гру більш платною за перемогу та вилучив функції з улюбленого режиму 2 на 2. Це оновлення мало на меті збільшити кількість гравців на дорозі трофеїв, але, можливо, воно сприяло зменшенню бази гравців.

Вплив оновлень

Хоча ветерани критикували оновлення, можливо, воно не вплинуло суттєво на безкоштовних гравців, які становлять більшість гравців.

Кіберспортивна сцена

Сцена кіберспорту Clash Royale дає уявлення про поточний стан гри. У 2018 році Clash Royale League World Finals досягла максимальної кількості переглядів у 361 849, що свідчить про значне зростання гри. Однак між 2018 і 2020 роками кількість глядачів стрімко впала. Цей спад можна пояснити закритою франчайзинговою екосистемою кіберспорту для Clash Royale, яка обмежувала участь команд.

Повернення відкритої екосистеми

На щастя, у 2021 році Supercell знову запровадив систему «відкритість для всіх», що дозволило більшій кількості команд брати участь у Лізі Clash Royale. Як наслідок, за останні два роки кількість глядачів зросла: випуск 2022 року досяг піку 228 000 і середнього 58 000.

Висновок

Хоча Clash Royale може бути не такою популярною, як у 2018 році, вона все ще підтримує сильну базу лояльних гравців. Нещодавні оновлення та зміни мали неоднозначний вплив на гру, але повернення відкритої екосистеми кіберспорту показало багатообіцяючі ознаки зростання. Чи вмирає Clash Royale чи ні, суб’єктивно, але очевидно, що гра продовжує мати вірних прихильників.

Читайте також: Як отримати торгові жетони в Clash Royale

About the author
Oleksandr Ivanov
Oleksandr Ivanov
About

Олександр Іванов, енергійний 26-річний українець, вправно поєднує свою любов до онлайн-казино з вмінням української локалізації, створюючи спеціалізовані казино-посібники для геймерів України.

Send email
More posts by Oleksandr Ivanov
undefined is not available in your country. Please try:

Останні новини

Згадуємо Кріса «Зуну» Бюхтера: першопроходця в кіберспорті
2024-05-23

Згадуємо Кріса «Зуну» Бюхтера: першопроходця в кіберспорті

Новини