Новини

February 12, 2024

Відкрийте для себе чарівний світ Nightingale: процедурно згенерована фантастична пригода

Oleksandr Ivanov
WriterOleksandr IvanovWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

вступ

Коли я мчусь у повітрі, швидко наближаючись до краю скелі, я починаю шкодувати про своє рішення скористатися карткою Трикстера. Карта Малого Королівства, одна з багатьох у Солов’ї, здавалася підозрілою, пропонуючи дозволити мені «стрибнути на великі висоти», але це було надто добре, щоб бути правдою. Під час тактичного ухилення від ворожого зв’язаного Фейрі я тепер катапультуюся до моря.

Відкрийте для себе чарівний світ Nightingale: процедурно згенерована фантастична пригода

Поєднання історії та фантазії

Коли це було оголошено, естетика Найтінгейл привернула увагу багатьох. Його фентезійні світи газових ліхтарів, дивні істоти та незграбні вікторіанські персонажі з широкими плечима й маленькими стегнами роблять цю кооперативну PvE-пригоду помітною серед великої кількості ігор на виживання, які ми зараз бачимо. Незважаючи на те, що Соловей виглядає унікально, найбільше його виділяє саме глибина світу.

Поєднання історії реального світу, літературних впливів та альтернативної реальності, створеної Inflexion Games, у Nightingale ви подорожуєте фантастичним світом, який охоплює казки та фольклор, з якими ми знайомі, реальні історичні особи та так чи інакше, відомі імена з класичних романів. Під час вашої подорожі ви беретеся за завдання таких, як Віктор Франкенштейн і Неллі Блай, і стикаєтеся з легендарними істотами, що нагадують тих із книжок дитинства.

Світ Солов'я

Оскільки це розробник, який об’єднує ветеранів індустрії з таких студій, як BioWare, це не повинно бути великим шоком — світотворення — їхній хліб з маслом. Ті, хто перейшов від BioWare до Inflexion, охопили широкий спектр жанрів: наукову фантастику з Mass Effect, середньовічне фентезі з Dragon Age і навіть фентезі про бойові мистецтва з Jade Empire. Тож побудова гри в просторі «сучасного історичного фентезі» їх зацікавила.

Результатом є прекрасний світ, хоч і нерівний по краях, із багатьма знайомими елементами виживання, як-от ремесло, полювання та риболовля, а також постійне відчуття, що ви не зовсім знаєте, що вас чекає за рогом.

Процедурно згенеровані області

Тут не тільки магічні Феї Солов’я чаклують — за лаштунками також є якесь відверто незбагненне чаклунство.

Створений на виділеному сервері Inflexion, «світ» Nightingale складається з незліченних процедурно згенерованих Realms. Ви створюєте ці Королівства, поєднуючи карту Біома з картою Головного на сайті порталу. Картка «Біом» визначає рельєф, тоді як карта «Майор» впливає на те, які NPC, визначні місця та інші ключові елементи з’являються в цьому світі. Іншими словами, існує безліч комбінацій, які можна скласти, кожна з яких призведе до царства, яке навіть розробники не можуть передбачити.

Просуваючись, ви збираєте та створюєте більше карток світу, що дозволяє створювати нові комбінації. Хочете додати ще більше пікантності? Використовуйте другорядну картку на Transmuter, щоб змінювати аспекти царства, у якому ви зараз перебуваєте, у режимі реального часу. Ви можете зіграти карту, яка поглинає світ нескінченною ніччю, але збільшує вашу магічну силу, або таку, яка збільшує вашу шкоду, але обтяжує вас. З цими картами завжди є підступ, як мене навчив Трикстер.

Провідник у кролячій норі Realmwalking

Це може здатися приголомшливим, але у вас є гід, який допоможе вам не заблукати у справжній кролячій норі. Пак, фейрі зловісного вигляду, ставить цілі, які особливо корисні на початку, коли ви намагаєтеся впоратися з Солов’єм. У міру просування ви отримуєте більше квестів від NPC, але у вас завжди є можливість кинути все це й відправитися на вільний шлях. Шукайте легендарних істот разом з друзями, будуйте вражаючий маєток без обмежень щодо розміщення, виконуйте головоломки Бастилії або збирайте відлуння надії, які конкретизують історію самого Солов’я. Є багато справ, які потрібно зробити, і проблема полягає в тому, щоб вирішити, на чому зосередитися в першу чергу.

Ранній доступ і цінність

З огляду на те, що Nightingale відкриває ранній доступ лише 20 лютого, пропозиція тут дуже вражаюча, але однозначно потребує доопрацювання. Inflexion планує повноцінний запуск через дев’ять-12 місяців після випуску раннього доступу, причому початковий фокус буде на «стабільному запуску» та вирішенні будь-яких «термінових проблем», перш ніж братися за оновлення, новий вміст, покращення та ігрові системи.

Ви можете бути здивовані тим, що Nightingale коштує 29,99 доларів США в ранньому доступі, майже ціна повної гри, але Флінн наголошує, що пропозиція за такою ціною є ключовою для студії — це, на його думку, не всі ігри.

З восьми до дев’яти годин, які я провів із Nightingale, я можу з упевненістю сказати, що він пропонує багато за свою ціну, навіть якщо над ним потрібно трохи попрацювати. Під час гри я ледь подряпав поверхню, і мене постійно заманювали з протореної дороги, щоб сховатися від смертоносного граду, досліджувати приховані печери (із розлюченими ведмедями всередині) і шукати ресурси для створення нового спорядження та будівництва свого маєтку. Кожного разу, коли я намагався відірватися, я був зачарований і змушував виконувати ще одне завдання. Тут коїться щось чарівне, і я не можу дочекатися, щоб побачити, як це вийде.

About the author
Oleksandr Ivanov
Oleksandr Ivanov
About

Олександр Іванов, енергійний 26-річний українець, вправно поєднує свою любов до онлайн-казино з вмінням української локалізації, створюючи спеціалізовані казино-посібники для геймерів України.

Send email
More posts by Oleksandr Ivanov

Останні новини

Mega Incineroar: зміна гри чи конкурентний провал?
2024-04-13

Mega Incineroar: зміна гри чи конкурентний провал?

Новини