Halo

October 31, 2023

Bungie постраждала від звільнень: затримки DLC Destiny 2 і марафонського випуску

Oleksandr Ivanov
WriterOleksandr IvanovWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

У нещодавньому звіті стало відомо, що Bungie, відомий творець Halo and Destiny, зазнав хвилі звільнень. Це не перший випадок, коли компанія стикається зі звільненнями в нинішніх економічних умовах, але саме цей раунд мав значний вплив. Через це випуск DLC The Final Shape для Destiny 2 і Marathon, довгоочікуваного екстракційного шутера, було відкладено.

Bungie постраждала від звільнень: затримки DLC Destiny 2 і марафонського випуску

Вплив звільнень

Хоча точна кількість співробітників, які постраждали від звільнень, досі невідома, перші звіти свідчать про те, що десятки людей були звільнені. Серед тих, хто звільняється, є деякі високопоставлені співробітники, і новина про ці скорочення викликала шок у таких соціальних мережах, як LinkedIn і Twitter.

Поточний економічний клімат

Індустрія ігор і кіберспорту сильно постраждала від глобального економічного спаду, і цього року десятки тисяч людей втратили роботу. Компанії намагаються пристосуватися до дедалі складніших умов, і хвильовий ефект від звільнень відчувають не лише працівники, а й компанії, до яких вони приєднуються.

Відповідь Bungie

У відповідь на звільнення генеральний директор Bungie Піт Парсонс зробив заяву. Однак деякі критики розкритикували його відповідь як «глуху». Вплив звільнень на соціальні команди компанії очевидний, але наразі розробники не постраждали.

Наслідки для Bungie's Games

Затримка випуску Marathon, футуристичного шутера про вилучення, і The Final Shape DLC для Destiny 2 є прямим результатом звільнень. Очікується, що Marathon вийде в 2025 році, а DLC The Final Shape перенесли на середину 2024 року. Варто зазначити, що Sony інвестувала 1,2 мільярда доларів у «утримання співробітників», щоб розробники Destiny 2 не покинули Bungie.

Довгостроковий вплив

Хоча затримки можуть бути найбільш безпосереднім наслідком звільнень, трагічно, що іншій компанії довелося вдатися до скорочення працівників, щоб вижити. Основні команди розробників у Bungie залишаються незмінними, що має мінімізувати вплив на розгортання ігор і розширень. Однак більш серйозна проблема полягає в тому, що компаніям потрібно надавати пріоритет благополуччю своїх співробітників.

Щоб отримати більше новин про кіберспорт та ігри, відвідайте Esports.net.

About the author
Oleksandr Ivanov
Oleksandr Ivanov
About

Олександр Іванов, енергійний 26-річний українець, вправно поєднує свою любов до онлайн-казино з вмінням української локалізації, створюючи спеціалізовані казино-посібники для геймерів України.

Send email
More posts by Oleksandr Ivanov
undefined is not available in your country. Please try:

Останні новини

Друга половина сезону ALGS 2024: глибоке занурення у феномен кіберспорту
2024-06-02

Друга половина сезону ALGS 2024: глибоке занурення у феномен кіберспорту

Новини